2012. szeptember 9., vasárnap

Én így csináltam

Hogy én hogyan csináltam?





Sok sok hónapon keresztül csak hánykolódtam, nem találtam a helyem. Nem voltak igaz barátaim, mindenki csak kihasznált. Nem volt fiúbarátom, mert ők is átvertek, vagy éppenséggel én vertem át őket, mert már nem tudtam bennük bízni. A családommal sem volt a legjobb a kapcsolatom. Az egyetlen dolgot amit szerettem csinálni, is elvették tőlem. Abba kellett hagynom, azt a sportot amit szerettem, egy sérülésem miatt. Reggel már nem akartam felkelni, mert úgy éreztem fölösleges lenne. Úgy sem számítok senkinek, engem csak elviselnek.
  Persze az emberek ebből nem láttak semmit, mert erősnek mutattam magam. Sokak szerint emiatt vagyok erős, hogy boldognak tudtam magam mutatni magam, mikor belül összetörtem. Senki sem tudta hogy mit érzek valójában.Igen... A sok, sok megpróbáltatás, éjszakák átsírása, az öngyilkosság gondolatával játszadozva, rá kellett jönnöm h nem.. Ez nem az az élet amit mindig is szerettem volna élni. Azzal, hogy állandóan csak szomorú vagyok és sírok, semmi sem lesz jobb, sőt csak egyre rosszabb.
  Így megkerestem minden olyan dolgot, ami egy kicsit is fájdalmat okozott nekem. Amit tudtam, megfogtam, becsomagoltam egy dobozba és elhajítottam. Elhajítottam a múltamat. Ezzel elhajítottam a fájdalmat. Felálltam, és egyszerűen csak elhatároztam azt hogy boldog leszek. És most az vagyok.
Ezzel azt akartam elmondani, hogy minden csak elhatározás kérdése.
 Csak TE tudsz magadon segíteni. És mindenen túl lehet jutni.Lehet hogy már nem bízok meg annyira az emberekben, és nem engedem magamhoz olyan könnyen közel őket, de megerősödtem.
 Kitapasztaltam, hogy mikor milyennek kell lenni. Mikor kell erősnek, vagy éppen gyengédnek lenni.


 ÉLVEZD AZ ÉLETET!!!


2 megjegyzés:

  1. Szerintem sokaknak segítesz azzal amit írsz. Nekem nagyon tetszenek, néha kicsit szomorú, de annyira jól megfogalmazod, hogy emiatt jó.
    A ládás nagyon jó. :D
    by Annabella <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Igyekszem minden gondolatomat jól megfogalmazni.<3

    VálaszTörlés