2012. július 6., péntek

A boldogság

 ~ Annyi boldogság történt velem, hogy fel sem tudom fogni, miért is kaptam ezt.

~ Aki mer kockáztatni, az nyer. Aki nem, az örökké vesztes marad.

~ Sosem tudtam önmagam lenni. Aztán rá kellett jönnöm, azért nem tudok az lenni aki vagyok, mert nem a
megfelelő ember mellett voltam. Most találtam egy olyan embert, aki nem formál a saját képére.

~ NYÁR. Mennyi emlék feltör bennünk ha ezt a szót halljuk.

~ Néha elgondolkozom, hogy jól döntöttem-e. De mikor megcsókolt akkor már tudtam a választ.


~ Vegyél egy mély levegőt utána szép lassan fújd ki. Állj fel és mondd azt: - Csak azért is boldog leszek.

~ Nem is tudom mikor szerettem bele. Talán akkor mikor hajnalig beszélgettünk. Talán akkor amikor együtt röhögtünk. Talán akkor amikor megcsókolt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése